Verhuur van ruimtes in de Sint Augustinuskerk
De Sint Augustinuskerk biedt een inspirerende en goed bereikbare locatie voor diverse evenementen. Gelegen in het hart van Utrecht zijn de kerk en haar zalen uitstekend bereikbaar via het openbaar vervoer. Voor verhuur zijn de volgende ruimtes beschikbaar:
- Kerkruimte – Geschikt voor 500 personen*
Indicatie uurtarief excl. toeslagen: €110,- - Grote Zaal – 78 m², geschikt voor 60-80 personen
Indicatie uurtarief excl. toeslagen: €70,- - Kleine Zaal – 20 m², geschikt voor 10-12 personen
Uurtarief excl. toeslagen: €50,-
*De kerkzaal is geen standaard concertzaal en mag enkel onder strikte voorwaarden worden verhuurd.
Beschikbaarheid en aanvraag
De beschikbaarheid van de zalen wordt in overleg met het Augustinusberaad vastgesteld. Voor meer informatie of om een reservering te maken, kunt u een e-mail sturen naar augustinusberaad@katholiekutrecht.nl.
Voorwaarden en voorzieningen
- Wij bieden geen koffie- of lunchservice aan.
- Het gebruik van de keuken is mogelijk, echter dient u zelf voor de boodschappen te zorgen en de keuken schoon achter te laten.
- In de steeg is parkeren niet toegestaan vanwege de nooduitgang.
- Parkeren is mogelijk in de nabijgelegen parkeergarage La Vie.
- Er is een mindervalide toilet aanwezig, evenals een lift naar de koffiezaal.
- Voor gebruik van de piano of vleugel geldt een toeslag van €50,-. Dit i.v.m. het regelmatig stemmen van het instrument.
- Gebruik van orgel alleen in overleg en met instructie van onze organist Paul van der Woude.
- Van 1 oktober tot 1 april geldt er een toeslag voor energiekosten.
- Eventuele werkzaamheden van de koster brengen een toeslag met zich mee.
- Bij grote groepen is een aansprakelijkheidsverzekering verplicht en bij kleine groepen een WA verzekering.
- De kerkruimte is alleen te gebruiken als trouwlocatie indien u parochiaan bent van de Sint Martinus parochie.
- De huur van de kerkruimte voor (muzikale) activiteiten kent speciale voorwaarden.
Wij kijken ernaar uit om u te verwelkomen in de St. Augustinuskerk voor uw evenement.